اهرم هوشمند شیر گاز و آب چیست؟
نوشته شده توسط : نت ویر

نشتی لوله های گاز هم در موارد بسیاری علاوه بر خسارات مالی، منجر به تلفات جانی می شود که جبران ناپذیرند. اهرم هوشمند شیر گاز و آب وسیله ایست که از این اتفاقات ناگوار جلوگیری میکند.

اهرم هوشمند شیر گاز و آب چیست؟

اهرم هوشمند شیر گاز و آب یک اختراع نسبتا جدید در تکنولوژی خانه هوشمند است که احتمال می دهم چیزی راجع به آن نشنیده اید. اولین اهرم هوشمند شیر در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. از آن پس، پای محصولات رقابتی به میان آمد؛ اما عمکرد همگی تقریبا مشابه یکدیگر است. تمامی اهرم های هوشمند از دو قسمت تشکیل شده اند: یک قسمت، سنسوری است که نشت سیالات (مایعات و گازها) را تشخیص می دهد و قسمت دیگر، همان شیری است که در صورت بروز مشکل فورا مسیر آب یا گاز را مسدود کرده و آن را می بندد و باعث امنیت هوشمند می شود.

در این میان، اهرم هوشمند شیر گاز و آب اویو مزایای شگفت انگیزی دارد که آن را از سایرین متمایز می کند. پیشنهاد می کنم با این اهرم هوشمند بیشتر آشنا شوید.

در بعضی موارد، اهرم هوشمند شیر سیالات با شیر برقی اشتباه گرفته می شود. شیر برقی ساختار متفاوتی دارد و برای هر نوع گاز از یک شیر متفاوت استفاده می شود. بعلاوه، شیر برقی قابلیت اتصال به اینترنت را ندارد.

اهرم هوشمند شیرگاز و آب چگونه کار می کند؟

اهرم هوشمند به شیر گاز یا آب وصل می شود و کاربر می تواند در هر زمان که خواست، آن را خاموش کرده و جریان آب یا گاز را متوقف کند. گاهی، شما در منزل نیستید اما شیر آب یا گاز باید بسته شود و در غیر اینصورت، خسارت هنگفتی به منزل یا اعضای خانواده وارد خواهد شد. زمانی که اهرم گاز و آب خانه ی شما هوشمند باشد، جای نگرانی نیست. اپلیکیشن و برنامه ی نصب شده در گوشی هوشمندتان این امکان را می دهد تا از هر جای کره ی خاکی و با استفاده از اینترنت، شیر گاز یا آب خانه ی هوشمند خود را ببندید چرا که اهرم هوشمند قابلیت اتصال به Wi-Fi را نیز دارد.

اگر سنسور نشت گاز را در خانه ی هوشمند خود نصب کرده باشید، ماجرا جالب تر می شود؛ سنسور شما را از نشت گاز مطلع می کند و شما با گوشی خود شیر گاز را می بندید!





:: موضوعات مرتبط: زندگی هوشمند , ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: